Pożyczka Zaplo
Pytania i Odpowiedzi
Poznaj nas
Blog
Kontakt
Zaloguj się
Pytania i
Odpowiedzi
Jak zawnioskować o pożyczkę po raz pierwszy?
To bardzo proste. Skorzystaj z kalkulatora na stronie internetowej www.zaplo.pl. Znajdziesz go w prawej części strony. Za pomocą suwaków wybierz kwotę pożyczki, jaka Cię interesuje. Możesz też samodzielnie wpisać te kwoty w dedykowane pola. Wybierz taki sposób, jaki jest dla Ciebie wygodniejszy. Następnie uzupełnij formularz rejestracyjny i wypełnij dane we wniosku. Wnioskując pierwszy raz rejestrujesz się na stronie www.zaplo.pl i od tej pory posiadasz swój indywidualny Profil Klienta. Pamiętaj, możesz wnioskować aż o 5 000 zł bez zaświadczeń o dochodach!
Jak zawnioskować o kolejną pożyczkę?
Zaloguj się na Twój Profil Klienta (w prawym górnym rogu strony znajduje się przycisk „Zaloguj się”). Za pomocą suwaków wybierz kwotę pożyczki i miesięczną ratę, jaka Cię interesuje. Możesz też samodzielnie wpisać te kwoty w dedykowane pola. Wybierz taki sposób, jaki jest dla Ciebie wygodniejszy. Następnie uzupełnij wymagane dane.
Jakie warunki należy spełnić, aby ubiegać się o pożyczkę w Zaplo.pl?
Wystarczy, że:
jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej,
jesteś w wieku od 21 do 75 lat,
Twoje miejsce stałego zamieszkania znajduje się w Polsce,
posiadasz zdolność do spłaty zaciągniętej pożyczki,
nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych (w tym Biuro Informacji Kredytowej),
uzyskasz pozytywną ocenę podczas badania Twojej zdolności kredytowej,
posiadasz konto bankowe,
posiadasz aktywny Profil Klienta na stronie internetowej Zaplo.pl – w tym celu należy się zarejestrować (rejestracja odbywa się poprzez uzupełnienie danych po kliknięciu „Weź pożyczkę”.
Czy mogę wnioskować o pożyczkę bez zaświadczeń o dochodach?
Tak, możesz wnioskować nawet o 5 000 zł bez żadnych zaświadczeń. Złóż wniosek i sprawdź!
Czym jest INSTANTOR?
Instantor to system, dzięki któremu możemy ekspresowo potwierdzić Twoje dane w trakcie, gdy wnioskujesz o pożyczkę. Korzyści dla Ciebie wynikające ze skorzystania z Instantora to m.in.:
brak konieczności wykonywania przelewu 1 grosza,
błyskawiczna wypłata pieniędzy na Twoje konto.
Jakie dokumenty są potrzebne do złożenia wniosku o pożyczkę?
Do złożenia wniosku o pożyczkę potrzebujesz przede wszystkim dowodu osobistego.
O jaką kwotę pożyczki mogę wnioskować i na jaki okres?
Możesz wnioskować o pożyczkę na kwotę od 1 000 zł do 5 000 zł, na okres 3 miesięcy. Wybierz kwotę pożyczki, jaką potrzebujesz, korzystając z kalkulatora zamieszczonego na stronie internetowej www.zaplo.pl.
Czy jest możliwe przesunięcie terminu spłaty raty pożyczki?
Tak. Zdajemy sobie sprawę, że w trakcie spłaty pożyczki mogą pojawić się inne wydatki lub nieprzewidziane trudności w spłacie pożyczki. Dlatego wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom i dajemy Ci możliwość skorzystania z wakacji pożyczkowych czyli przesunięcia terminu spłaty raty pożyczki o jeden miesiąc. Co to oznacza? Otrzymasz od nas wiadomość e-mail gdy oferta wakacji pożyczkowych będzie dla Ciebie dostępna. Kwotę, jaką należy przelać za przesunięcie terminu spłaty raty o jeden miesiąc, znajdziesz w mailu.
Pożyczka została mi przyznana. Kiedy otrzymam pieniądze?
Pieniądze otrzymasz nawet w przeciągu 15 minut liczonych od momentu uzyskania pozytywnej oceny zdolności kredytowej i pod warunkiem, że:
pozytywna decyzja o przyznaniu pożyczki zostanie wydana w godzinach pracy działu obsługi klienta oraz;
kwota pożyczki ma zostać przelana na Twój numer rachunku bankowego, który jest prowadzony przez jeden z następujących banków: Alior Bank, Getin Bank, mBank, Millennium Bank, PKO Bank Polski oraz;
bank, w którym posiadasz konto realizuje przelewy wychodzące i przychodzące (np. nie ma przerwy technicznej lub zlecenie dokonania przelewu zostało wydane poza godzinami pracy banku).
W przypadku, gdy posiadasz konto, w innym niż wyżej podane banki czas otrzymania środków zależy od sesji międzybankowych ustalonych przez Twój bank.
W jaki sposób mogę się zalogować na Profil Klienta?
Wejdź na stronę internetową www.zaplo.pl. W prawym górnym rogu znajduje się przycisk "Zaloguj się". Kliknij a następnie wprowadź Twój adres e-mail oraz hasło.
Nie pamiętam swojego hasła. Co mam zrobić?
Jeśli zdarzy Ci się zapomnieć hasło, nie martw się. Kliknij "Zaloguj się" (przycisk znajduje się w prawym górnym rogu) a następnie "Zapomniałeś hasła?”. Wprowadź adres e-mail podany przy rejestracji, na który ma zostać wysłane tymczasowe hasło. System automatycznie wygeneruje nowe hasło i wyśle je na wskazany przez Ciebie adres e-mail podany podczas rejestracji.
Na jakie konto należy przelać kwotę raty?
Kwotę raty możesz przelać na jeden z rachunków:
Alior Bank 07249000050000453082959691 (
https://aliorbank.pl
)
Bank Pekao S.A. 33124062181111001057394609 (
https://www.pekao24.pl/
)
Getin Bank 13156000132543632340000001 (
https://secure.getinbank.pl/
)
mBank 21114019770000303987001001 (
https://online.mbank.pl/pl
)
Millennium Bank 87116022020000000259503629 (
http://www.bankmillennium.pl/
)
PKO Bank Polski 14102010260000160202354090 (
https://www.ipko.pl/
)
Wysokość oraz termin spłaty raty znajduje się na aktualnym Harmonogramie. Dokonując spłaty raty pożyczki należy podać następujące dane: Odbiorca: Vivus Finance sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa Tytuł przelewu: „Spłata raty pożyczki nr referencyjny [wpisz nr referencyjny]" lub „Spłata pożyczki nr PESEL [wpisz nr PESEL]".
Z jakiego rachunku powinienem przekazać opłatę rejestracyjną?
Opłata rejestracyjna powinna zostać wysłana z rachunku bankowego, którego jesteś właścicielem. Jeżeli posiadasz rachunek bankowy w SKOK – tj. w Spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej pamiętaj, aby przelew został nadany z rachunku , którego jesteś właścicielem. Brak danych nadawcy przelewu lub imię i nazwisko różniące się od danych osoby wnioskującej o pożyczkę uniemożliwiają potwierdzenie rejestracji – a tym samym udzielenie pożyczki.
Czy mogę otrzymać pożyczkę bez zabezpieczeń?
Tak. W zaplo.pl możesz otrzymać pożyczkę bez zabezpieczeń (zastaw lub poręczenie).
Jak mogę zmienić adres e-mail?
Jeśli chcesz zmienić adres e-mail zaloguj się na Twój Profil Klienta. Wejdź w zakładkę „Twoje Zaplo” a następnie kliknij przy adresie e-mail żółty przycisk.
Skontaktuj się z nami
221 333 888 / 222 673 000
kontakt@zaplo.pl
Zaplo.pl
Poznaj nas
Warunki umowy
Polityka prywatności
Polityka plików cookies
Archiwum dokumentów
Więcej informacji
Pytania i odpowiedzi
Pożyczka Zaplo
Blog
Polub nas
Facebook
Youtube
ChatBot