Pytania i odpowiedzi

Jak zawnioskować o pożyczkę po raz pierwszy?

Skorzystaj z kalkulatora na stronie internetowej www.zaplo.pl. Znajdziesz go w prawej części strony. Za pomocą suwaków wybierz kwotę, jaka Cię interesuje. Następnie uzupełnij formularz rejestracyjny i wypełnij dane we wniosku. Wnioskując pierwszy raz rejestrujesz się na stronie www.zaplo.pl i od tej pory posiadasz swój indywidualny Profil Klienta. Pamiętaj, możesz wnioskować aż o 6 000 zł bez zaświadczeń o dochodach!


Jak zawnioskować o kolejną pożyczkę?

Zaloguj się na Twój Profil Klienta (w prawym górnym rogu strony znajduje się przycisk „Zaloguj się”). Za pomocą suwaków wybierz kwotę , jaka Cię interesuje. Możesz też samodzielnie wpisać te wartości w dedykowane pola. Wybierz taki sposób, jaki jest dla Ciebie wygodniejszy. Następnie uzupełnij wymagane dane.



Jakie warunki należy spełnić, aby ubiegać się o pożyczkę w Zaplo.pl?

Wystarczy, że:

  • jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej,
  • jesteś w wieku od 21 do 75 lat,
  • Twoje miejsce stałego zamieszkania znajduje się w Polsce,
  • posiadasz zdolność do spłaty zaciągniętej pożyczki,
  • nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych (w tym Biuro Informacji Kredytowej),
  • uzyskasz pozytywną ocenę podczas badania Twojej zdolności kredytowej,
  • posiadasz konto bankowe,
  • posiadasz aktywny Profil Klienta na stronie internetowej Zaplo.pl – w tym celu należy się zarejestrować (rejestracja odbywa się poprzez uzupełnienie danych po kliknięciu „Weź pożyczkę”.


Czy mogę wnioskować o pożyczkę bez zaświadczeń o dochodach?

Tak, możesz wnioskować nawet o 6 000 zł bez żadnych zaświadczeń. Złóż wniosek i sprawdź!


Jakie dokumenty są potrzebne do złożenia wniosku o pożyczkę?

Do złożenia wniosku o pożyczkę potrzebujesz przede wszystkim dowodu osobistego.


O jaką kwotę pożyczki mogę wnioskować i na jaki okres?

Możesz wnioskować o pożyczkę na kwotę od 1 000 zł do 6 000 zł, na okres 3 miesięcy. Wybierz kwotę pożyczki, jaką potrzebujesz, korzystając z kalkulatora zamieszczonego na stronie internetowej www.zaplo.pl.

Pożyczka została mi przyznana. Kiedy otrzymam pieniądze?

Pieniądze otrzymasz nawet w przeciągu 15 minut liczonych od momentu uzyskania pozytywnej oceny zdolności kredytowej i pod warunkiem, że:

  • pozytywna decyzja o przyznaniu pożyczki zostanie wydana w godzinach pracy działu obsługi klienta oraz;
  • kwota pożyczki ma zostać przelana na Twój numer rachunku bankowego, który jest prowadzony przez jeden z następujących banków: Alior Bank, Getin Bank, mBank, Millennium Bank, PKO Bank Polski oraz;
  • bank, w którym posiadasz konto realizuje przelewy wychodzące i przychodzące (np. nie ma przerwy technicznej lub  zlecenie dokonania przelewu zostało wydane w godzinach pracy banku).
  • W przypadku, gdy posiadasz konto, w innym niż wyżej podane banki czas otrzymania środków zależy od sesji międzybankowych ustalonych przez Twój bank.


W jaki sposób mogę się zalogować na Profil Klienta?

Wejdź na stronę internetową www.zaplo.pl. W prawym górnym rogu znajduje się przycisk "Zaloguj się". Kliknij a następnie wprowadź Twój adres e-mail oraz hasło.


Nie pamiętam swojego hasła. Co mam zrobić?

Kliknij "Zaloguj się" (przycisk znajduje się w prawym górnym rogu), a następnie "Zapomniałeś hasła?” i wprowadź swój numer telefonu komórkowego. Otrzymasz od nas wiadomość SMS z kodem umożliwiającym ustawienie nowego hasła.


Na jakie konto należy przelać kwotę raty?

Kwotę raty możesz przelać na jeden z rachunków:

Wysokość oraz termin spłaty raty znajduje się na aktualnym Harmonogramie. Dokonując spłaty raty pożyczki należy podać następujące dane: Odbiorca: Soonly Finance sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa Tytuł przelewu: „Spłata raty pożyczki nr referencyjny [wpisz nr referencyjny]" lub „Spłata pożyczki nr PESEL [wpisz nr PESEL]".


Z jakiego rachunku powinienem przekazać opłatę rejestracyjną?

Opłata rejestracyjna powinna zostać wysłana z rachunku bankowego, którego jesteś właścicielem. Jeżeli posiadasz rachunek bankowy w SKOK – tj. w Spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej pamiętaj, aby przelew został nadany z rachunku , którego jesteś właścicielem. Brak danych nadawcy przelewu lub imię i nazwisko różniące się od danych osoby wnioskującej o pożyczkę uniemożliwiają potwierdzenie rejestracji – a tym samym udzielenie pożyczki.

Czy mogę otrzymać pożyczkę bez zabezpieczeń?

Tak. W zaplo.pl możesz otrzymać pożyczkę bez zabezpieczeń (zastaw lub poręczenie).


Jak mogę zmienić adres e-mail?

Jeśli chcesz zmienić adres e-mail zaloguj się na Twój Profil Klienta. Wejdź w zakładkę „Twoje Zaplo” a następnie kliknij przy adresie e-mail żółty przycisk.


Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL?

Na szczęście możesz łatwo odwołać zastrzeżenie – usługa ta jest dostępna w 100% online i jest bezpłatna.
Masz dostępne następujące opcje odwołania zastrzeżenianumeru Pesel:

1. W aplikacji mObywatel

Pełną instrukcję, jak to zrobić znajdziesz na rządowej stronie: https://info.mobywatel.gov.pl/uslugi/zastrzez-pesel
Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej aplikacji, do jej zarejestrowania będziesz potrzebować profilu zaufanego.

2. Bezpośrednio na stronie rządowej

https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie
Aby skorzystać z usługi, potrzebujesz profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego, e-dowodu lub danych do logowania do bankowości elektronicznej.

3. W urzędzie gminy